تبریک عید قربان + عکس نوشته، متن پیامک و اس ام اس sms +کلیپ استوری و وضعیت

عید قربان یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان در سراسر جهان است که همه ساله در کشورهای اسلامی آن را جشن می گیرند.

عید قربان یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان در سراسر جهان است که همه ساله در کشورهای اسلامی آن را جشن می گیرند. ما تبریک عید قربان را از روش های مختلفی انجام می دهیم تا حس خوبی که از این روز فرخنده داریم را با دیگران نیز به اشتراک گذاشته باشیم.  اما داستان این عید چیست؟

حضرت ابراهیم سالهای سال در انتظار فرزند بود و همیشه از خدا می خواست که فرزندی به او عطا کند.

خداوند نیز فرزند پسری در سن بالا به او هدیه داد که ابراهیم نام او را اسماعیل گذاشت. اما این همه سال درد بی فرزندی برای ابراهیم کافی نبود. خداوند قصد دیگری از هدیه ی خود داشت. او میخواست پیامبرش را آزمایش کند.

همین شد که به پیامبرش دستور داد تا فرزند خود را قربانی کند. در ابتدا ابراهیم تاب اجرای این فرمان را نداشت اما از آنجایی که محبت خداوند برای او از هر چیزی مهم تر بود و با وجود تمام رنج و مصیبتی که این عمل برای او به همراه می‌‌آورد، اقدام به اجرای فرمان خدا کرد.

اما درست در لحظه‌‌ای که می‌‌خواست فرزند خود را قربانی کند، خداوند گوسفندی را از آسمان برای او فرستاد و به او گفت به جای فرزند خود، این حیوان قربانی کن.

عمل ابراهیم نمادی از ارزش بالای اجرای فرمان خداست و مسلمانان جهان در کشور های اسلامی برای گرامیداشت چنین مفهومی عید قربان را جشن میگیرند و گوسفند و بز و شتر قربانی میکنند.

رسم است که قسمتی کمی از گوشت قربانی برای خانواده و مابقی آن در بین فقرا تقسیم شود.

شما در فلت‌رندر میتوانید کلیپ تبریک عید قربان را بسازید و آن را به دوستان و آشنایان خود تقدیم کنید.

تبریک عید قربان به مسلمانان جهان

همانطور که گفتیم عید قربان یکی از بزرگترین عید های مسلمانان جهان در طول سال است و مسلمانان این عید فرخنده را به یکدیگر تبریک می گویند.

مفهوم این عید به سر بریدن نیست بلکه به دل کندن است. دل کندن از هر آن چیزی که دارید و دوستش دارید. حضرت ابراهیم حاضر شد از تنها فرزند خود که پس از سال ها راز و نیاز با خداوند به دست آورده بود به خاطر درخواست خدا بگذرد و همین امر باعث شد که دیگر مسلمانان در مکان ها مختلف جهان، در این روز به یک دیگر تبریک بگویند تا یادشان بماند که فرمان خدا از هر چیزی بالاتر است.

تبریک عید سعید قربان میتواند انواع مختلفی داشته باشد. مثلا:

  • تبریک عید قربان در قالب اس ام اس
  • تبریک عید سعید قربان برای استوری برای اینستاگرام
  • تبریک عید سعید قربان برای وضعیت واتساپ
  • تبریک آن با ساخت کلیپ عید قربان
  • ساخت پوستر برای تبریک این عید
  • تماس تلفنی
  • ...

فلت‌رندر پلتفرمی است که در آن می توانید انواع این تبریک ها را با متن، تصویر و صوت دلخواه خود درست کنید و برای عزیزان خود بفرستید.

 تبریک جشن قربان کوتاه

امروزه اکثرا تبریک های خود را از طریق شبکه های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام و واتساپ به یکدیگر می فرستند. از این رو کوتاه بودن تبریکی که برای عزیزان خود می فرستید، میتواند مهم باشد چراکه در این شبکه ها برای استوری کردن یا گذاشتن وضعیت محدودیت های زمانی 15 یا 30 ثانیه ای وجود دارد.

از طرفی طبق یک قاعده ی کلی هر چه پیام ما کوتاه تر باشد، قابل فهم تر است و درک آن آسان تر می باشد. اگر می توانید یک تبریک را در داخل یک استوری به مخاطبان خود نشان دهید چرا باید 10 استوری متوالی بگذارید؟

در مواردی که محتوای شما طولانی باشد، مخاطبتان ترجیح می دهد آن را کنار زده و به پیام نفر بعدی نگاه کند.

سایت ما به شما این امکان را می دهد که انواع مختلفی از ویدیو، کلیپ و پوستر جذاب را با انتخاب خود بسازید و در شبکه های اجتماعی خود منتشر کنید.

در بسیاری از پروژه ها شما این امکان را دارید که زمان پروژه را نیز تنظیم کنید. پس از بابت این که تایم تبریک شما کوتاه است یا خیر، خیالتان آسوده باشد.

تبریک عید قربان به دوست

هیچ کس و هیچ چیز جای دوستان صمیمی شما را نمی گیرد. افرادی که در بهترین و بدترین لحظات زندگی کنارتان هستند و از وقت و انرژی و سرمایه ی خود برای شما می گذارند.

این که در مواقع سختی به یاد دوستان خود باشید بسیار خوب است ولی آیا شادی های خود را نیز با آن ها جشن می گیرید؟

یادم هست یکبار از دوستی ایراد گرفتم که چرا برای جشن قربان به من تبریک نگفت و او با چهره ای آشفته و کمی خجالت زده به من گفت: تو دوست خوب منی ولی من دوستان خوب دیگری هم دارم و اگر میخواستم به تو تبریک بگویم باید برای تمامی آن ها هم این کار را می کردم و این موضوع از حوصله ی من خارج است.

از طرفی فرستادن یک متن آماده برای تمامی افرادی که در لیست مخاطبینتان هستند هم اصلا کار جالبی نیست و من ترجیح می دهم هیچ پیامی دریافت نکنم تا اینکه یک متن آماده تحویلم دهند.

بعد از اینکه حرف های دوستم تمام شدن گوشی موبایلش را گرفتم و وارد سایت فلت رندر شدم و بهش نشون دادم که برای ساخت تبریک عید به دوست نیازی نیست حتما حرفه ای باشی یا زمان زیادی بزارید.

شما میتوانید با استفاده از سایت فلت رندر و صفحه ی کلیپ تبریک جشن قربان یا پوستر تبریک عید قربان، کلیپ یا پوستر دلخواه خود را بسازید و برای دوستانتان بفرستید.

تبریک عید قربان به انگلیسی

ما به جهت راحتی و آسایش شما عزیزان که شاید به زبان انگلیسی آنقدر ها تسلط نداشته باشید تعدادی متن تبریک جشن قربان به انگلیسی در زیر نوشته ایم و شما می توانید آن ها را به راحتی کپی کنید.

The soil of Arafat, the water of Zamzam, the mountain of Hara, the courage of Ibrahim
Ismail's strength should be bestowed on the beloved carpenter, the owner of the Kaaba
Happy Eid


Eid-ul-Adha is the ritual and ritual of Khalil Azar. After that, Eid-e-Ghadir is the day of Haidar province.


Eid ul Adha Eid of worship and servitude
And Happy Eid of obedience to the Almighty


He came to life on the body of the universe
One hundred sugars when the exam ended
By the grace of God Khalil al-Rahman
A great feast called the sacrifice came


Eid al-Adha has become a night with a long Yalda
Happy Eid and good night


Is it Eid al-Adha to be your sacrifice or not? / Didn't you say a breath, should I be your guest? Should I wear ihram clothes for the Kuwaiti storm / Should I call you a traveling beggar in the corner or not?
Happy Eid al-Adha to all


Your life is as beautiful as Golestan Ibrahim and the purity of the spring of Zamzam for Eid al-Adha


Eid al-Adha, although it is the religion of Khalil Azar / The nation of Islam is beautiful today, so Eid that is red with the blood of her sacrifice / is the face of Islam and the nation of the Prophet

تبریک عید سعید قربان به عربی

ما به جهت راحتی و آسایش شما عزیزان که شاید به زبان عربی آنقدر ها تسلط نداشته باشید تعدادی متن تبریک جشن قربان به عربی در زیر نوشته ایم و شما می توانید آن ها را به راحتی کپی کنید و در متن اس ام اس ها یا پیامک های خود قرار دهید یا درون وضعیت واتساپ یا استوری اینستاگرام قرار دهید.

تراب عرفات ، ماء زمزم ، جبل حارة ، شجاعة إبراهيم
يجب أن ينسب قوة إسماعيل إلى النجار الحبيب صاحب الكعبة المشرفة
عيد سعيد


عيد الأضحى هو طقوس وطقوس خليل عازار. بعد ذلك ، عيد الغدير هو يوم ولاية حيدر.


عيد الأضحى عيد العبادة والاستعباد
وعيد سعيد بطاعة سبحانه وتعالى


جاء إلى الحياة على جسد الكون
مائة سكريات عند انتهاء الامتحان
بفضل الله خليل الرحمن
جاء عيد كبير يسمى الذبيحة


أصبح عيد الأضحى ليلة طويلة مع يلدا
عيد سعيد و ليلة سعيدة


هل عيد الأضحى هو أضحيتكم أم لا؟ / ألم تقل نفسًا ، هل يجب أن أكون ضيفك؟ هل يجب أن ألبس ملابس الإحرام للعاصفة الكويتية / هل أسميك متسول مسافر في الزاوية أم لا؟
عيد الأضحى السعيد للجميع


حياتك بجمال كلستان ابراهيم وطهارة نبع زمزم لعيد الاضحى.


عيد الأضحى رغم أنه دين خليل عازر / أمة الإسلام اليوم جميلة ، فالعيد محمّر بدم أضحيتها / وجه الإسلام وأمة الرسول.

تبریک عید سعید قربان به ترکی

ما به جهت راحتی و آسایش شما عزیزان که شاید به زبان ترکی آنقدر ها تسلط نداشته باشید تعدادی متن تبریک جشن قربان به ترکی در زیر نوشته ایم و شما می توانید آن ها را به راحتی کپی کنید.

Arafat toprağı, Zemzem suyu, Hara dağı, İbrahim'in cesareti
İsmail'in gücü Kabe'nin sahibi olan sevgili marangoza ihsan edilmelidir.
Mutlu bayram


Kurban Bayramı, Halil Azar'ın ritüeli ve ritüelidir. Bundan sonra, Kurban Bayramı Haydar eyaletinin günüdür.


Kurban Bayramı ibadet ve kulluk bayramı
Ve Yüce Allah'a İtaatin Bayramınız Kutlu Olsun


Evrenin vücudunda canlandı
Sınav bittiğinde yüz şeker
Allah'ın izniyle Halil Rahman
Kurban denilen büyük bir şölen geldi


Kurban Bayramı uzun bir Yalda gecesi oldu
Mutlu bayramlar ve iyi geceler


Kurban Bayramınız Kurban Olmak mı, Kurban Olmak mı? / Bir nefes demedin mi misafirin olayım? Kuveyt fırtınası için ihram kıyafeti giymeli miyim / Sana köşede gezgin dilenci mi demeliyim?
Herkesin Kurban Bayramı kutlu olsun


Hayatın Gülistan İbrahim kadar güzel ve Kurban Bayramı için Zemzem baharının saflığı


Kurban Bayramı, Halil Azar'ın dini olmasına rağmen / İslam milleti bugün güzeldir, bu yüzden kurbanının kanıyla kırmızı olan bayram / İslam'ın ve Peygamber ümmetinin yüzüdür.

نظرات :