چگونه یک لوگوموشن خوب بسازیم ؟

لوگوموشن یک ویدیو کوتاه (معمولا کمتر از 15 ثانیه) است که شامل لوگوی یک کسب و کار یا شخص + نام کسب کار و احتمالا آدرس وبسایت یا پیچ صاحب لوگو میباشد.

لوگوموشن یک ویدیو کوتاه (معمولا کمتر از 15 ثانیه) است که شامل لوگوی یک کسب و کار یا شخص + نام کسب کار و احتمالا آدرس وبسایت یا پیچ صاحب لوگو میباشد.

فلسفه ایجاد لوگوموشن ، در ذهن کاربر بودن و امضای کسب و کار میباشد در زیر یک نمونه از لوگوموشن های زیبای فلت رندر رو براتون به صورت ویدیویی درج میکنیم.

این سبک از ویدیو میتواند به تنهایی در شبکه های اجتماعی شما یا وبسایت جهت ماندگار شدن اسم و کار شما در ذهن کاربران منتشر شود.
لوگوموشن را میتوانید در اول ویدیو ها یا حتی انتهای ویدیو های ارسالی خود قرار دهید تا امضای کار شما باشد.
میتوانید در استوری خود قرار داده و ذهن مخاطب را در تامل با خود نگهدارید.
پیش نیازهای ساخت لوگوموشن چیست ؟

1.لوگو

برای ساخت یک لوگومشون در قدم اول نیاز دارید یک لوگوی مناسب و گویا با فرمت عکس (PNG)  داشته باشید.

فرمت پی ان جی که در بالا به آن اشاره شد نوعی از عکس است که لوگو در آن پسزمینه ندارد و پسزمینه آن شفاف مانند شیشه است و زیبایی کار را دو چندان میکند.

اگر لوگو ندارید میتونید به طراحان بسپارید تا برای شما لوگو طراحی کنند یا از سایت های رایگانی که این امکان را به شما میدهند استفاده کنید.

فلت رندر در این زمینه میتونه به شما مشاوره بده و برای شما لوگو طراحی کنه در صورت نیاز به لوگو میتونید از این شماره اقدام کنید (02191035606)

2.داشتن یک شعار و نام

داشتن یک هویت و نام اختصاصی برای کسب و کار و زمینه فعالیت به ماندگار شدن و متمایز شدن میان رقبا به شما کمک بزرگی میکند، مثلا فک کنید شما فروشنده کفش هستید

نام برند شما میتواند این باشد : شیک پوشان

شعار شما هم میتوانید براساس قدرت شما یا خصیصه کلیدی شما باشد که ما این شعار و در نظر میگیریم : فروشنده کفش های اورجینال
خب ؟ الان هم هویت داریم هم شعار ! میتونیم خودمون و اینجور معرفی کنیم : شیک پوشان ، فروشنده کفش های اورجینال
بریم واسه گام سوم ….

3.داشتن یک پیج یا صفحه یا وبسایت

دیگه کمتر پیش میاد حتی کسب و کارهای سنتی هم از اینترنت و پتانسیل اون برای جذب کاربران و مشتری غافل بمانند ، برای اینکه همیشه مشتریان را در کنار خود داشته باشید نیاز به یک صفحه یا پیچ در اینستاگرام ، تلگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگه ای دارید، فکر کنید آدرس پیج شما این است : https://instagram.com/flatrender

تبریک ! شما میتوانید حالا یک لوگوموشن حرفه ای بسازید.

چگونه لوگوموشن بسازیم ؟

برای ساخت لوگوموشن وبسایت هایی هستند که به شما این امکان را میدهند بدون داشتن هیچ ابزار یا دانشی به راحتی لوگوموشن های خیره کننده بسازید.

در وبسایت فلت رندر این امکان به آسانی فراهم شده است که رایگان شروع به ساخت لوگوموشن کنید برای شروع روی دکمه زیر را لمس کنید.

 


برای ساخت لوگوموشن می توانید بر روی لینک بنفش رنگ کلیک کنید.

 

پس از لمس دکمه زیر صفحه ای برای شما نمایش داده میشود که در آن انواع قالب های ویدیویی و انیمیشنی مختلف برای ساخت است ، این قالب ها به صورت نیمه اماده هستند که شما میتوانید براساس نیاز و سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کنید و برای خود بسازید.

در روند ساخت این قالب ها رنگ ، متون ، تصاویر ، موزیک و … توسط شما میتواند عوض شود و مجدد قالب با محتوای شخصی شما ساخته شود.

در بالای صفحه دسته بندی مختلفی برای قالب های نمایش داده شده است، برای اینکه فقط لوگوموشن ها را ببینیم روی دسته بندی لوگوموشن کلیک کنید تا برای شما لوگوموشن ها نمایش داده شود.

هر کدام از لوگوموشن ها دارای یک دمو است که با دیدن آن میتوانید متوجه شوید که قالب از چه اجزا وجزییاتی متشکل شده است در صورتی که از قالب مورد نظر خوشتون اومد کافیه شروع  و بزنید تا بتوانید این قالب را برای خودتون به صورت اختصاصی درست کنید.

توجه داشته باشید این لوگوموشن ها را میتونید رایگان بسازید ولی کیفیت نسخه رایگان پایین است ، پیشنهاد میکنیم اول چندین لوگوموشن را بسازید و پس از تایید نهایی با صرف مبلغ اندکی آن را خرید کنید.

نکته : در زمان شروع ساخت پروژه میتوانید یکی از سایز های لوگوموشن را انتخاب کنید معمولا پروژه های در فلت رندر حداکثر 3 سایز میشوند

سایز : 16:9 که این سایز عرض است و بهترین استفاده آن میتواند برای مانیتور ها باشد
سایز : 1:1 این سایز که مربع است برای پست در شبکه های اجتماعی بهترین انتخاب است
سایز : 9:16 در این سایز ویدیو شما به صورت عمودی است و مناسب برای گذاشتن در استوری است

خب فکر میکنم به انتهای مطلب رسیدیم ، پس برای ساخت لوگوموشن های میتونید از لینک بالا استفاده کنید و اهداف خود را حرفه ای تر پیش ببرید.

با تشکر

 

نظرات :